Birdman baby, feathers all over



Har varit rätt dåligt på uppdateringsfronten nu på senare ser jag. Men har helt enkelt inte orkat. Ligger iallafall
i soffan med datorn i knät, lyssnar på gamla låtar och har ont i hela kroppen. Börjar falla in i den där
förkylningen som alla andra har haft tror jag. Mamma är faktiskt i Skellefteå ikväll för föräldramöte och vi har njutit
av en middag på Max. Ska snart diska och städa för fullt, sedan när mamma kommer tillbaka från Atorp ska vi
handla lite. Min kväll kommer (idag igen..) att spenderas i min soffa. Hade iallafall en rolig gårdag och utöver
det vanliga blev det faktiskt dans, en hel del dessutom, med Elina här i läggan. 
Just nu kan jag inte annat än att längta till helg så att man får sova ut lite och umgås med mina underbara vänner.


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0