18.20

Igår satt jag till halv fem i aulan och gjorde kemi/biologi provet och idag har jag gjort bort
mitt tal så äntligen är dessa jobbiga tankar om elektronegativitet och skit borta ur skallen! Har dock ett 
matteprov, engelskaglosor och ett praktiskt prov i media kvar innan jag kan ta helg. 
Efter skolan kom Elina hit och vi gick en runda på stan, fick även spendera lite pengar som jag har varit
så rädd för att göra nu när jag håller så hårt om alla mina pengar. Fruktar att få en ekonomisk kris nu när jag
bor ensam. Blev iallafall en ny svart plånbok och en vit halsduk från Gina. Dessutom köpte jag en
röd tröja på Carlings. Allt tillsammans blev kring 500.

Nu har jag tänkt värma en billys och äta lite kiwis, sedan måste jag kolla igenom matteboken
och nöta in glosorna. Jullan och Elina kanske kommer hit ikväll, vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0