Tapper Krigare



Löpning stod på schema sista lektionen, fick mig en riktigt härlig springtur med Elina, Frida, Erika, Aleksi och Anton. Efter det drog jag och Elina och promenerade med jycken på bilden ovanför.
Otroligt skönt med en sol på himlen nu efter ett antal dagar med regn.. Har just ätit palt och gjort franska läxan. Justja, ännu ett prov är avklarad, denna gång engelska! Dessutom är vi nu läxfria och provfria fram till skolavslutningen, hur härligt är inte det?

Nu väntar fotbollsträning på IP, har tänkt kriga mig dit trots min förkylning..
men hur ska det gå med paltkoma?

Kommentarer
Postat av: Lisalundberg --

Hoppas du verkligen förstår att du är en bra god förebild för mig och massa fler.

Du är en STORSTOR förebild för mig. fast jag inte träffat dig, men genom bloggen har du blivit det!

är glad över att jag hittat din/eran blogg! :D



KRAM

2011-05-19 @ 22:36:54
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0