Storslagna planer

Hemma efter en härlig men kall träning! Nu är helgen planerad och jag känner på mig att den
kommer bli förbannat bra. Imorgon efter skolan drar jag och Sanna på suntan en sväng, sedan skyndar jag
mig hem och fixar allt på min superlånga lista jag gjorde i skallen nu när jag duschade. Jag måste hinna packa
och äta, och packa mer etc etc på ungefär en timma eftersom vi sticker och spelar fotbollsmatch med damerna
i Boden. När matchen är klar åker jag med Edlunds till deras stuga i Piteå och där har jag och Sanna
en rolig lördag att se fram emot. Tror dock att vädret sviker oss, men lika kul ska vi ha ändå.

Kommer inte att blogga i helgen alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0