The bad touch

Har krigat mig iväg till IP nu på morgonen där jag, Frida och Julle snackade lite med tränarn. Krigade mig även
hem igen med tanke på min brutala träningsvärk! Matchen igår var kämpig och att jag fick tugga lite gräs där i slutet resulterade till ryggont. Den slutade iallafall 2-0 till oss! 22.00 var den slut och då drog vi in till Boden och firade med burgare och lyxshake på Max. Hemma var vi kring 1. 

Har placerat mig i soffan och här tänker jag spendera min fredag som det ser ut just nu.
Känns skönt med en dag ledigt från träning eller match. Imorgon och på söndag är dock ledigheten över
då man får kämpa sig igenom ytterligare 2 matcher.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0