Midsommar

Glömde säga att det var Trollforsen vi skulle till.. Men vi åkte iallafall buss till Moskosel och därifrån åkte vi bil. Tog det mest bara lugnt där borta, åt grillat och spelade kort. Sen blev det en riktigt långpromenad mitt i natten. Det var verkligen hur mysigt som helst där borta. Sen tog vi bussen hem igen igår. Vi lagade middag hemma hos mig, fläskfilé provencale!! Dock var det Erika som gjorde det mesta eftersom jag är förjävla dålig på att laga mat. Jag fick stå för efterrätten istället, chokladpudding. Efter det drog vi till Vendela och sen vidare upp på prästberget. Där uppe kom vi på att vi skulle grilla, så vi drog hem och hämtade grejer. På vägen träffade vi Pontus och Patrik, så vi umgicks istället med dom och nåra andra. Hann helt enkelt inte blogga igår alltså. Nu ska jag iallafall iväg till stugan och bara ta det lugnt i nåra dagar innan jag åker till Skellefteå. Så det finns inte mycket uppdatering att vänta från mig iallafall. Lägger in nåra bilder, ha det så bra, puss :-)
Hittade en groda igår också, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0