01.14

Ska strax lägga mig, är så galet trött. Näst sista dagen på fotbollsskolan idag, är så less som man kan bli på alla barn som inte lyssnar och bara klättrar på en och skriker osv. Men kommer ändå sakna allt det dära. Det så kul samtidigt, jag och Tove har fått oss ett antal goda skratt under veckan! Jag kom hem vid halv fyra idag iallafall, hade fullt med gummikulor från konstgräsplanen i håret som jag försökte pilla ut. Sen åt jag och for på en promenad med Vendela. Klockan sju var med träning. Skulle egentligen ta det lugnt med tanke på mitt ben och febern och förkylningen, det gick väl lite sådär med det. Men vad ska man förvänta sig då det är innebandy man pratar om.. Godnatt!
Skön bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0