1 Augusti

Känns hemskt att sommaren snart är över. Just hemkommen från Piteå men nu ska jag iväg igen
imorgon. Stockholm, Skåne och Dalarna står på kartan.
Detta har varit den bästa sommaren i hela mitt liv. Definitivt.
Och jag vet att ingen sommar kommer att klå denna.
Och det gör allt bara värre just nu, för jag tänker hela tiden tillbaka på alla fina stunder jag har fått uppleva denna månad. 
Jag vill bara göra om allting om och om igen.
Så nu har jag svårt att se positivt på min framtid och vad som komma skall, men efter sommaren kommer
nya äventyr, det vet jag. I en ny stad dock och med nya vänner. Tur har jag iallafall som får bo tillsammans
med Elina och Erika.



Kommentarer
Postat av: johanna

Hamnade i samma klass som dig:-)

2011-08-18 @ 09:34:06
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0