Hemma!

Landade i Skellefteå vid tio igårkväll. Ville inte komma hem egentligen, men får träffa Julia ikväll iallafall! Ett stort +
I fredags var vi framme i Stockholm redan vid åtta, lämnade över världens gulligaste valp som vi tagit med oss åt Camilla. Kändes riktigt tungt eftersom jag burit omkring på den ändå sen hon lämnade över den. Jaja, hoppas den får det bra iallafall!! Sen gick vi en sväng på stan innan vi checkade in på hotellet. På kvällen tog vi djurgårdsfärjan till grönan. Lördagen spenderades på stan fram till klockan fem ungefär. Då käkade vi och sen åkte jag och mamma till globen! Klockan åtta började konserten. Var förmodligen den gladaste på hela stället! Trodde jag skulle dö. Hur som helst var det helt klart det bästa jag någonsin gjort! Har egentligen inte fattat inte att jag sett Dolly Parton live än. Så jävla sjukt.
På söndag gick vi i Kista-gallerian ett tag och sen var det Nikelodeondagen och även då fick man se en hel del kändisar + svampbob och dora!! Kände mig rätt missplacerad bland alla barn, men det var kul ändå. Blev kista-gallerian även Måndag och ett besök på Junibacken hann vi med också. Har iallafall haft en underbar helg, tack världens goaste familj! Bilder kommer lite senare ikväll för nu ska jag gå över till Erika och hjälpa henne montera ett bord! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0